Pruulikoda Juhus

Müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad juhus.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Juhus OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel juhus.ee

Hinnainfo

Kõik veebipoes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat 20% käibemaksu.
Ostudele lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
Kõik juhus.ee veebipoes kuvatud hinnad kehtivad ainult juhus.ee veebipoes. Veebipoe hinnad ei kehti muudes müügipunktides.

Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Juhus OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.
Juhus e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest:
On juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 300 EUR’i maksev toode on müügis 30 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga.
Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni 3 kalendripäeva pärast tellimuse vormistamist.
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel juhus.ee
Mittestandardsete mõõtudega kaupade tarnimisel võivad transpordi hinnad erineda tavapärastest.
Juhus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Juhus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le

Tellimuse vormistamine
Lisage kõik soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvis olevaid tooteid saate vaadata paremal all nurgas oleval ostukorvi ikoonil klikates.
Avaneb külgriba ja sealt saate teha järgnevad valikud. Vaata ostukorvi – liikuda ostukorvi lehele. Ostukorvi lehel saate tellimusest ülevaate või muuta soovi korral oma tellimuse sisu. Ostukorvi lehelt saab edasi liikuda “Maksma” lehele.
Maksma leht – Kui Te ei ole regitreerunud klient täitke lehel kõik nõutud aadressi andmeväljad saadeetise tõrgeteta kohaletoimetamiseks.
Registreerunud kliendil on need välja juba eelnevalt registreerumise käigus täidetud. Lehel saab teha valiku ka eraldi “arveaadressi” ja “tarneaadressi” Lisades linnukese
“saada teisele aadressile” lahtrisse. See valik võimaldab lisada “tarneaadressi” ja eelnevalt täidetu jääb arveaadressiks. Kaup saadetakse alati tarne, mitte arveaadressile.
Lõplikuks kinnitamiseks valige maksemeetod, seda saab ka hiljem teha, asetage linnuke müügitingimuste lahtrisse ja vajutage “Edastage Tellimus”
Peale seda suunatakse Teid panka, mille olete eelnevalt valinud, või kuvatakse kõik valikud Teile uuesti. Peale tavapäraseid protseduure pangas, kuvatakse tellimuse
kinnitus koos kõige seal sisalduvaga ja saatetakse sama info ka Teie poolt sisestatud meilile. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult,
sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise vigade või viivituste eest juhul, kui Tarbija esitatud andmed on ebaõiged.
Vastavalt seadusele kehtib alkoholi sisaldavetele toodetele vanuse ja ajaline tarnepiirang. Toodet ei väljastata ei pakiautommadist ega tarnita kulleri poolt kella 22:00 kuni 10:00.
Alkoholi sisaldavate toodete puhul kontrollitakse kliendi vanust.

Makseviisid
-Eesti: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele või Coop Pank.

Pangalingi kaudu

Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele või COOP Pank. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka.
Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.juhus.ee’lt ostetud toodete eest. Kontrollige andmed ja kinnitage maksekorraldus.

Arvega

Ostude eest saate tasuda pangaülekandega ja võtta kaup vastu Teie poolt valitud aadressil.

Tarneajad

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 09:00 – 17:00. Vastavalt vedajale ja tellija(kliendi) asukohale on tarne reeglina üks kord nädalas, ukselt uksele. Alati võib meile helistada või kirjutada, vaatame mis tarnega teha saame. Tellitava kauba puhul ja kliendiga kokkuleppel võib tarneaeg olla pikem. Kuid mitte rohkem kui 14-45 kalendripäeva.

Müügilepingu jõustumine

Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipoe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 kalendripäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe (Juhus OÜ) pangakontole.

Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse, ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele juhus.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. Kauba saatmise kulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmise viisi juures.

Tagastamisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 kalendripäeva jooksul (vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei saa Tarbija lepingust taganeda: asjade puhul, mis on valmistatud, arvestades Tarbija isiklikke vajadusi; asjade ja teenuste puhul, mis on tellitud, valmistatud või teostatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt; asjade puhul, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada – mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud; asjade puhul, mis on ajakirjad või muud perioodiliselt ilmuvad trükised).
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra (sealhulgas jaemüügipakendi) halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest sel juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt kaupluses teha.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab SIIT, ning saata see aadressile Juhus OÜ, Tuuliku tn 1a Tabivere alevik, Tartu vald Tartumaa 49127 või e-mailile info@juhus.ee hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest.
Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauba tagastamisel kannab tagastamise kulu tarbija.
Veebipood tagastab taganemisavalduse ja kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud.

Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

Tarbija annab Veebipoe lehel andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Veebipoele õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi, telefoni ja e-posti aadressi teadete ja informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku juhus.ee lehel.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel igasugune ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Tarbija omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meilile info@juhus.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Avalduse leiate SIIT
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda Veebipoe ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Tarbija pretensioon on põhjendatud ja Veebipood ei suuda kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Telli teavitus! Teavitame Teid toote jõudmisest lattu. Teavituse tellimiseks täitke allpoololevad lahtrid.
    0
    Ostukorv
    Korv on tühiTagasi poodi